کورش کبیر...(مرد عادل و دانا)ایرانی

دلگیری(گله)....

آه از این دنیا که مرام ومحبت و کشت زنده باد با مراما

 

 

 

 

به نام اولین مرد و جوانمرد ایرانی

نامش:کورش                                                      راهش راه خدا                       عدالتش عدالت علی

عشقش خدا و مردمش                                        هدفش آبادانی میهن                 فرزند خورشید

سرنوشتش رهبری و پادشاهی                              نمره اش 20

حرف هایش خواندنی نامش ماندنی صدایش شنیدنی راهش رفتنی دردش چشیدنی است

دردی از جنس بغض بغضی که حتی پس از مرگش هم دیت از او بر نمی دارد این بغض حرفی در پی دارد که می گوید

این همه برای استقلال وآبادانی میهن تلاش کردم به همگان کمک کردم اما مذدم خودم ایرانیان کوفی صفت شدند و مرا از یاد برده اند

مردمی که دم از انسانیت می زنند اما نمی دانند کشور خودمان پادشاهی داشت که بالا برنده پرچم حقوق انسانیت بود و ما خود به آن عما نمی کنیم

وای بر ما مردم فراموشکار و پرشان روزگار که جوانمردی را سر در دلملن جا گذاشته ایم و آن را به دلمان راه نمی دهیم

اما کسی نیست که بکوید ای آدم ها

 هر چه هستیم باشیم فقط جوانمردی و عدالت را در دل راه دهیم

 

هی دل من که در دام خاطرات من گم شدی ودر میان حرف های مبهم من تنها شدی بسوز و بساز که دلم از این آدم ها پر است.

   

 

آقاها و خانوما دمتون گرم که این مطلبو خوندید فقط اگه راه داره یه لطف کوچیک بکنین و به این حرف هایی که از زبون کورس بیرون اومده خوب گوش کنین و عمل کنین اگر عمل نمی کنین پس اصلا نخونین بهتره

با تشکر امضا(دختر کورش و ایرانی تبار

 

1.سه چیز رابا احتیاط بردار:

 

قدم-قلم-قسم

 

2.سه چیز را پاک نگه دار:

 

جسم-لباس-خیال

 

3.سه چیز را کار بگیر:

 عقل-همت-صبر

4.سه چیز را آلوده مکن:

 

قلب-زبان-چشم

 

5.سه چیز را هیچ گاه فراموش مکن:

 

خدا-مرگ-دوست

 

زنده باد نام و زنده یاد روحت



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت20:08---16 ارديبهشت 1392
وب خوبی داری به من هم سری حتما بزن

انیما
ساعت21:46---17 بهمن 1391
سلام.خوبی؟؟؟؟

ببخشید دیر سر زدم.

اخه همش یادم میرفت.

بعضی از پستاتو خوندم.

جالبن.

این یکیم جالب بود.

راستی به اون وبی که گفته بودی

سر زدم.

خیلی پستای اموزنده ای میذاره.

این ادرسی وبلاگ جدیدمونه.

وب گروهیه.با موضوع داستانای کره ای.

خواستی مارو /بهترین داستانهای کره ای/

لینک کن.

تو هردوتا وب لینکت کردم.

موفق باشی.

بازم سر میزنم.


سجاد 
ساعت23:49---13 بهمن 1391
سلام نگین خانوم:
حالتون خوبه؟
ممنون که بهم سر زدید...
خوشحالم کردین...
به هرحال ممنونم ازتون...
زنده باد کوروش...
شماهم درد جامعه و مردم رو میگین...
وبلاگتون عالیه...
20


امیرحسین
ساعت14:51---9 بهمن 1391
سلام نگین جان وب زیبایی داری . ممنون که بهم سر زدی . امیدوارم روز به روز مپیشرفت کنی .
منتظر حضورهای مجددت هستم
موفق و موید باشی


ﬡᙢᗩᖇᎩ ᒎᗝ〇ᗝ〇ᗢ〇
ساعت14:39---9 بهمن 1391
slm negin un khubi

mer30 k enqad lotf dario b webam sar mizani

man khodamam ziad nemiUmadam k webeto nadidam

baz dastetun dard nakone k umadin

mamnun'

byby


ar
ساعت18:14---8 بهمن 1391
سلام نگین
پاسخ:slm


تهران آنلاین
ساعت9:36---24 دی 1391
سلام نگین جان خوبی ببخشید واقعا ببخشید...
من تو این دو سه روزه آنلاین نبودم معذرت میخوام باعث افتخاره که مطالبم مورد قبول شما قرار بگیره.بیا باشه قهر نکنی.


مجتبی
ساعت20:50---23 دی 1391
من بی پناهم تو بی گناهی - دل به تو دادم ، چه اشتباهی از تو کشیدم شکل کبوتر - نقاشی ام رو بگذار و بگذر تو این نبودی ، من بد کشیدم - آخه دلت رو هرگز ندیدم تو بی گناهی ، من بی پناهم - ایمن بمانی از اشک و آهم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,ساعت15:42توسط نگین | |